Formular RMA

Date contact

Informatii pentru retur

Clientul suporta costurile de transport.

Informatii pentru reparare in perioada garantiei

Costurile de transport sunt suportate de catre noi. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, impreuna cu accesoriile aferente, copie a facturii fiscale si copie a certificatului de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

La ce adresa doresti sa-ti trimitem produsul (dupa reparatie)?

Informatii pentru inlocuire

Clientul suporta costurile de transport.

La ce adresa doresti sa-ti trimitem noul produs?

Ce se intampla mai departe?
Cererea ta va fi inregistrata si va fi aprobata/respinsa de un operator. Dupa ce va fi aprobata, vei primi instructiuni pentru expedierea produsului. Nu trimite produsul inainte de aprobarea cererii!
Vei primi cate un e-mail la fiecare modificare a statusului.
Facem tot posibilul pentru a solutiona cererea ta in cel mai scurt timp.
Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta mai buna (Mai multe informatii) Am inteles